tirsdag 10. mars 2009

Amazing..

Fy søren.. Sitter her på skolen godt plantet mellom Lea og Emilie i et svett klasserom. Og ikke nok med det , stårrien er ikke ferdig enda vetdere.. Vi ser jaggu på film.. om ingen andre ringere enn hafjell, fine sauen og generelt hytter og landskap.Selvfølgelig med dovregubbenshall som et litt skeptisk soundstrack. Og som de kjekke ungdommene vi er lager Lea ny header på sin blogg. og Emilie fikser på sin lille side. Ingen kan si at ikke vi er produktive, ikke prøv deg.. I dag hadde jeg og Camilla Christensen presentasjon om Solfangere, satt i hele går og var i solfanger mode. Presentasjonen gikk faktisk fint, over all forventing sånn sett.. med tanke på at jeg egentlig ikke hadde noe særlig forventning. Så high five, we made it.

Sist uke ble det satt, jeg skal til Tunisia med mamma i påsken.! Jeg gleder meg ufattelig mye, blir så deilig å dra et helt nytt og varmt sted. Det er heller ikke lenge til jeg pakker koffereten og flipper fingeren til snøen. Er det noen som har vært i Tunisia før? Har alle planer om å trene og ligge og danke meg i det titusen store badebassenget hver dag. Også skal jeg selvfølgelig få hilst på Hr. Kamel. Slå av en prat eller to.

Tunisia.




Er jeg heldig nå skal vi gjøre oppgaver til '' film om hyttebygging''. Så som du skjønner er jeg drite opptatt.. Dumme filmen..
Fred.

1 kommentar:

  1. Hej hej hallå!
    Døh døh døh! tenkte jeg skulle slå til med en dedikasjonsblogg til deg i den nærmeste fremtid, etter at vi har vært sammen lørdagskveld (bilda veit du ;) )
    Så vet du det! så bloggen din nå vet du, o el photo av you and me on min bursdag, me be likin it <3

    SvarSlett