tirsdag 17. mars 2009

Superbad

Jeg har seriøse tanker om å skrifte bloggingen min over til wordpress istedet for å ha trivelige blogspot'n. Er det noe forskjell i det hele tatt? Sånn,,Egentlig?
Må jo være en eller annen forskjell med tanke på at wordpress appelerte til den seriøse og ambisiøse bloggeren som jeg er. Ikke tro jeg blogger for kosens skyld..

Vel, jeg er tøff og skal legge meg nå. Prøver å komme meg i seng i en rimelig tid. Og tenkte jeg skulle klare det i dag. Så unskyld det smule tørre innlegget, kommer noe juicy og flott til uken vett.
McLovin' er The Shit.


1 kommentar:

  1. Vel, som den seriøse og ambisiøse bloggeren JEG er, så anbefaler jeg wordpress på det sterkeste :) Spør meg om du lurer på noe, så kan jeg svare så slipper du å lese alle features :) <3
    Hilsen MCLOVIN TO.

    SvarSlett