mandag 16. mars 2009

Cellophane flowers of yellow and green

Look for the girl with the sun in her eyes,

And she's gone.

Så var det mandag. å, kjære mandag.. Trøtte svette mandagen.. Har vøri på skolen og ikke gjort en dritt, jo forresten, skrev en døll tekst om de nordiske språkene på nynorsk. Er bare sliten og trøtt etter helgen. Som forresten var LÆTTIS. med store bokstaver. Emilie fikk ridd meg som en cowgirl,jeg fikk skremme Ruben med uten vilje slik at han spurtet appelin juice over hele kjøkkenet, Mikkel fikk helt pils på meg, og Malin var hjemme og høyt elsket av meg.
Hadde også en vanvittig morro opplevelse da jeg,mikkel, emilie og andrè lå på badegulvet mitt og sang for full hals '' Because I Got High'' klokken fire om nattn. Det er definitivt noe som ikke blir glemt med det første. Haha.

Så hva gjør man på en svettmandagskveld? Jo, man tar litt cambilder med det gamle webcammet sitt. Sjarmerende ikke sant?


Fred


1 kommentar:

  1. neimen! har søta blogg :D jeg skal linke deg, jeg! og du må oppdatere bloggen min :) den du har linket til nå oppdateres ikke!

    SvarSlett