torsdag 12. mars 2009

Min gode pirat.


I dag gikk det endelig opp for meg.. Ni år har det gått.. Ni gode år. fult med massevis av latter, tårer og ikke minst en trygghet uten like. Vi har vært igjennom så mye. Hva skal jeg stakkars jente gjøre når hennes beste venn drar fra henne ? Vi har vært igjennom så mye du og jeg.. Du kommer til å klare deg fint uten meg kjære. Det er jeg helt sikker på. Du er så sterk og så full av kjærlighet til alle. Jeg elsker deg av hele mitt hjerte..

Jeg vil helst ikke gjøre dette til et trist innlegg. Så jeg vrir om til å snakke om alle de virdunderlige minnene og bildene vi har samlet sammen opp igjennom alle disse årene..Du er alltid i mitt hjerte kjære vakre Victoria.. MED gloria.. åååja.

-Husker du da:

--Vi møttes for første gang? Det husker jeg, du sto på din side av gjerdet, og jeg på min. Du hadde en is i hånden som jeg ville ha, og jeghadde strålende fresh adidas outfit som jeg vet du ler av enda..
---Når du lagde hjemmelaget julekalender til meg? En historie om lille Timmy.. jeg skulle åpne en luke for hver dag.. også skulle jeg lage en til deg som aldri skjedde.. ørh.. sorry? :P
--alle krangler vi hadde? vi var mestere i å krangle.. klarte å dele opp klassen i de som var på din side.. og de som var på min side.. Vi lagde masse bråk om det og foreldre måtte ringes og ja, vi er mestere.
--alle gangene vi skrek til folk som sa vi kranglet så jævelig at '' VI KRANGLER IKKE, VI DISKUTERER!''
--vi alltid vant i brytekonkurranser på den stygge planken på skolen?
--vi alltid lekte i hagen min i telt og greier..
--vi skulle sove i telt i hagen din? broren din trodde aldri vi skulle klare det.. men vi SKULLE sove i telt.. også begynte det å regne, og ja, jeg glemte å lukke døren, så alt ble vått, og vi sov på gulvet i gangen din.. vi sov ihvertfall ikke i sengen din..
--alle dansene vi lagde? '' skal vi lage dans?''
--når vi tok bilder av tvn ? fordi vi skulle ha bilde av alle på Farmen?
--'' Roser er røde, fioler er blå, matias blir du min nå?'' hahahaha. Ja, jeg leste dagboken din. og det var faen ikke meningen. haha.
--Leirskolen i 6.klasse hvor vi la hat på Maren Emilie.. Maren, om du leser dette den dag i dag.. så var vi forbanna på deg fordi du alltid
--skulle ha vinduet åpent og lysene slukket.
--vi aldri kom på samme lag fordi FRODE. alltid var så kjip i gymmen?
--du kastet en frisbee høyt oppi luften og fikk den rett på halsen etterpå, så du hadde det saftige merke når vi skulle ta klassebilde etterpå.
--vi var så opphengt i '' ondskapens hotell'' ?
---da jeg surret deg inn i innpakkningspapir?
--en liten episode på Askim badeland? sier ikke mer..
--du skulle ake ned en jævla skrent og rett inn i husveggen først om du fikk et klistremerke av meg?
--hytten vi lagde halveis ferdig?
--'' you got mail'' hjemmelaget postkasse som gikk ut på å slenge den ferdig snekra boksen over gjerdet, løpe inn , ringe og skrike '' YOU GOT MAIL!''
--epleleken.
--vi kom i samme klasse på ungdomskolen..
---postkassen som vi lagde fra ditt hus til mitt? med eddikflasken p
--på askim da jeg overtalte deg og matias til å kysse under vann av en eller annen grunn.
--båtturene vi har hatt
--badeturene vi har hatt ?
--du sang Mcguyver sangen med dans og greier på kjøkkenet?
--'' Halleluja.. halleluja halleluja.. halleluuja.. ''
--vi møtte han fra bare bea, og vi prøvde å få oppmerksomheten hans ved å skrike ut replikker fra filmen?
--ingen turte å gå bort til han fra bare bea,, så JEG møtte gjøre det. og selvfølgelig drite meg ut som bare du og jeg kan..
--du ringte meg får å informere meg om at du hadde laget verdens feteste genser til oss? ''Solnedgangen mafioso'' hahaha. har genseren enda, håper jeg du også har.
--du prøvde å få meg til å huske alle rbk spillerene dine, ved å se på plakaten du hadde på veggen, fint rammet inn og greier.
--da marsvinet ditt burre tisset på meg?
--den stygge lekekaninen din som du tygde øre av på..
--vi overnattet i båten din, og vi skulle bade med våtdrakter, jeg oppi romperisteren så måtte du sitte oppå, som resulterte i at jeg fikk deg oppå meg når vi veltet.
--BAJ kjørte over foten min.
--du skøyt druer på stakkars martin..
--du hatet Kim over alt i verden.. hahaha.
--jeg skulle ha deg bakpå sykkelen, og kjørte rett inni den stikkebusken? Ao.
--filmene vi lagde? skal vi se ,hva var det for noe ? Jo! '' mamma sier at jeg ikke får snakke med fremmende'' . og noe dansegreier som jeg ikke helt husker hvorfor vi filmet?
--du alltid imiterte mikal, lillebroren til ester.. haha.
--''døde du nå?' '' Ja..'' okei, hørtes skikkelig døll ut for alle andre som ikke skjønte '' Ja'' en.. men det var kjempe morro..
---alle rapekonkurransene våre ?
--chicken tits..
--Chickity China the Chinese chicken You have a drumstick and your brain stops tickin'
--vi arrangerte idol forran klassen. vi sang forelska i læreren med innøvd spark..
--guitar!
--Måken som dreit på flytebryggen. Og som du tråkket i etterpå.
--Oleee.

Kunne gått on and on om ting vi har sammen.. En siste ting.. husker du da sa til meg at jeg hadde ditt ord.. og ditt hjerte på at alt kommer til å gå bra med deg i usa til neste år? og da du sa til meg at jeg er en hel verden i dine øyne.. ?
Jeg vil du skal vite hvor mye du betyr for meg.. men jeg klarer ikke finne noe ord som passer til det jeg føler ovenfor deg.. du er en så nydelig person. jeg blir så glad når du er glad, og det skjærer virkelig i hjertet mitt når du er lei deg.. ett år går fort, jeg vet.. Du er i mitt hjerte. Hilsen velse jenta i solnedgangen som kommer til å savne jenta si i snart ni år, sårt.. <3

Her er noen snapshots av oss.. og du kan kjefte på meg en annen dag for at jeg la dem ut, HELLOO, sepå bildene da, de er drit lættis..








Din Helene<3

8 kommentarer:

  1. Fy søren, jeg ler så jeg gråter!
    Du aner ikke hvor godt jeg husker alt dette og jeg kommer ALDRI i hele mitt bidige liv å glemme noen av de!
    Du er søren meg den beste :D
    (Men at jeg skrev dagbok det husker jeg ikke selv engang, hahaha :P)
    Min Gode Pirat <3

    SvarSlett
  2. Og forresten så ville Burre og Pinky ha vært 9 år på dagen i dag, så tilfeldig at du nevner det.. !

    SvarSlett
  3. Haha. Random,Lett.. Du er den beste.. Vi har gjort så mye dritt sammen. Men husker du hva vi snakket om når vi filmet den gangen? Husker bare at du ristet på håret og jeg sa'' æsj, vic, du har lus'' haha.

    SvarSlett
  4. Hahaha ja lett! Det var med den gitar-greia, når jeg fløy forbi kameraet :P Også var det en eller annen sang vi danset til og jeg sok tok livet av kareraet og stiftemaskinen! Og uheldigvis slo deg med de brillene jeg hadde i hånda hvor du bare knakk sammen :D:D:D Hahaha

    SvarSlett
  5. Jeg må kommentere og si at det var veldig pent skrevet av deg Helene :) Dere er godgutter begge to, du og Vic!
    Forresten så husker jeg forelska i lærer'n sparket noe helt sinnsykt godt!! :)
    <3

    SvarSlett
  6. Tusen takk vennen<3 Forelska i læreren sparket var jo i niende klasse sammen med vår gruppe. :)

    SvarSlett
  7. Hæ? Holdt ikke dere på med forelska i lærer'n allerede i 7. a? Du og Vic? Det er/var episk. Bare nevner det x)

    SvarSlett
  8. haha.. jeg leste det ja :P men det går bra! vi kranglet jo veldig mye på rommet vårt på leirskolen alle sammen. visste ikke at jeg var så irriterende da! hehe :P ellers var det jo veldig koselig innlegg! :)

    SvarSlett