fredag 6. mars 2009

Prøver å slutte..

Skal offesielt prøve å slutte med å IKKE skrive blogg.. Har jo en blogg, men ey, skriver ikke.. og hva er det? Ræva. Så hei.. igjen.. etter sånn.. en måned.. :)

Nå sitter jeg og Lea og Camilla på bibloteket på skolen og skal lage radioprogram om bøkene vi har lest de to siste ukene.. For å rette meg selv.
Camilla jobber med bloggen sin, jeg skriver her.. Og Lea ser på film om boken sin, så grattla Lea. Du er den eneste som jobber med noe relevant. Men hei, jeg og Camilla forbedrer skriveskills så sender en grattlasjon i påstn til oss og.

Så, whatever.. Eh, jo. I dag skal jeg og Lea være med Mikkel og Andrè hos lea. Har store planer om å løpe rundt etter bra musikk som Lea smeller opp og bare være fornøyd med å ikke gjøre en dritt. High five.

Stoler ikke på meg om jeg sier '' vi blogges'' nå gjør dere vel.. Men anyhow.. Skal nok klare å komme meg inn på denne siden og skrive litt personlig crap i morgo skal du se. gleder u deg ikke til å høre om kvelden med lea og kompani? Klart du gjør! :)
Boken jeg leser:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar