mandag 9. mars 2009

Tror du'kke vi driter i det?


Hei der godt folk.

Nå ble det mandag i dag igjen. Og er sliten etter en praktull fredag med mikkel, andrè, lea og kristian. Kvelden/natten ble brukt hos broren til mikkel rett nedi gaten for Lea. Noe som var usedvanlig koselig om jeg skal si det selv. På lørdag sa jeg neitakk til en aften hos viktor, til fordel for å spise meg kvalm på godteri hjemme. Usj..
Så var det mandag igjen, og den ble brukt på skolen med mine kjære jenter som jeg er så glad i. Savner forstått sårt bestejento mi, Malin som er på sykehus. Men klart hun kommer tilbake fort.!

Camilla har begynt å blogge. bare sånn at alle får med seg det.. Linken er http://www.camillamoe.wordpress.com/. Hun er så søt som den nooben hun er på bloggingsen. Hun ville også få i gang en bloggestund i kantinen i dag, noe som resulterte i at jeg sølte yoghurt i fjeset hennes med vilje.

Så fikk vi den oppgaven at vi skulle lage rap i norsken.. med kebabnorske ord.. Det gikk faktisk over all forventning.. Med en solid Christine som skrek '' yo.. gangsta'' i bakgrunnen. godt jobba. Grunnet mye småbråk når vi skulle spille inn ble Lea litt irritert, noe som resulterte i hun klorte Camilla i fjeset. Stakkars Moe fikk gjennomgå mye i dag gitt.
Men uansett, ingen svett mandag uten litt bilder.





1 kommentar: